torstai 31. toukokuuta 2012

Esittelyssä korukaupat

Ajattelin palata hieman takaisin blogin alkuperäisten aihepiirien ääreen. Mieleeni tuli esitellä lähemmin nettikaupat, joista olen tähän mennessä korutarvikkeita tilannut ja olen toistaiseksi ollut erittäin tyytyväinen. Mikäli joku lukijoista on kiinnostunut koruharrastuksesta, niin voin suositella ainakin seuraavia nettikauppoja.

Ensimmäiset korutarvikkeeni tilasi Korutaivaasta, jonka olenkin maininnut ensimmäisissä postauksissani. Korutaivas sijaitsee fyysisesti ilmeisesti Nokialla, jossa silloin tällöin itsekin vierailen. Olisi hauskaa joskus käydä ihan tässä fyysisessäkin toimipisteessä! Nettikauppa on selkeä ja yksinkertainen. Löysin aloittelijanakin helposti kaikki tarvitsemani tuotteet. Ainoa miinus kaupalle täytyy antaa sen hieman suppeasta valikoimasta. Sen johdosta siirryinkin käyttämään myös toista nettikauppaa. Toimitus on kuitenkin aina ollut nopeaa ja olen lisäksi aina saanut tilaukseni mukana pienen kiitos-pussin. 

Korutaivaan lisäksi olen tilannut tarvikkeita myös Kirjohelmestä. Verkkokaupan tekninen toimivuus on samaa tasoa kuin korutaivaassa, mutta valikoima on hieman laajempi. Tuotteet ovat ehkä himpun verran kalliimpia, mutta eivät mitenkään huomattavasti Täältä olen löytänyt tähän mennessä kaiken tarvitsemani. 

Toistaiseksi tilailen tuotteeni siis näistä kahdesta, mutta pidän tietysti silmät ja korvat avoimena muillekin vaihtoehdoille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti