sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Heipparallaa

Viimeisestä kirjoituksesta onkin jo aikaa. En tiedä mihin tämä heinäkuu on oikein mennyt. Ensi viikolla on jo elokuu! Kesä lähestyy uhkaavasti loppuaan ja juurihan minä vasta hehkutin kesän alkamisesta. On elokuussa jotain hyvääkin, sillä minulla alkaa loma! Enää vaivaiset viisi työpäivää ja sen jälkeen loamilen peräti kaksi viikkoa. Toivottavasti ilmat jatkuisivat lämpiminä koko elokuun, sillä kulunut kesä ei ole ainakaan lämpöennätyksillään häikäissyt...



Koruja en ole tehnyt viimeisimmän korupostauksen jälkeen. Katselin kuitenkin yhtenä päivänä tarvikelaatikkoani ja taisin saada inspiksen. Nyt pitäisi vielä tarttua toimeen. Lisäksi katselin jo netistä uutta tilausta varten kaikkia ihania helmiä, joten voipi olla, että erityisesti lomani aikana blogini herää uudelleen eloon ainakin korujen osalta. 

Miten olen kuluttanut heinäkuuni? Enpä oikein mitenkään erityisesti. Jazzit tuli jazzailtua ja eilen pääsin vihdoin ja viimein Yyteriin. Päivä oli aivan täydellinen. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, tuuli sopivasti ja vesi oli sopivaa. Taisin vahingossa jopa ruskettua! :) Lisäksi olen ahminut hömppäkirjoja. Aloitin viimeisimmän kirjani eilen ja lopetin tänään. Edellisessä taisi mennä noin viikko. Ja sitä edellisessä pari päivää. Olen ainakin tehnyt loistavia kirjavalintoja. Hömppäkirjoista pitävien kannaattaakin tsekata Nicholas Sparksin kirjat, sillä minä olen koukussa. Juuri sopivan hömppää irrottamaan ajatukset tulevan syksyn haasteista (lue: gradusta). Gradusta saatte varmasti lukea monet monet kerrat täältä, joten jätetään se aihe vielä hetkeksi sivuun. Sitä paitsi saan siitä ylimääräisiä sydämentykytyksiä...


kuvat: wehearit.com


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti